:-( Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?
Handel i usługi, Eko moda trend obojętnych - zdjęcie, fotografia

Koncepcja "mody ekologicznej" implikuje filozofię społecznie odpowiedzialnego podejścia do mody, która rozwiązuje szereg problemów. Po pierwsze, warto wziąć pod uwagę szkodę, jaką
przemysł mody przynosi ekosystemowi planety. Po drugie, należy zastanowić się, jak
zminimalizować szkodliwy wpływ na środowisko na wszystkich etapach produkcji odzieży.
Zasady promowane w trybie ekologicznym wiążą się z wykorzystaniem naturalnych i
przyjaznych dla środowiska materiałów, a także racjonalnej konsumpcji w ogóle. Kupujący
ubrania są zmotywowani troską o środowisko. Ludzie zaczynają wymieniać ubrania i kupować
rzeczy zużyte. Eko centrum akceptują stare ubrania, a projektanci zmieniają ich tak, aby każda
rzecz mogła być używana w przyszłości. Świat mody się zmienia z tego, co nosimy, jeszcze do
tego, jak coś kupimy.
W dzisiejszych czasach są wiele projektantów, którzy produkują ekologiczne ubrania, obuwie i
dodatki. Głównym celem zwolenników "eko" są produkty oparte na naturalnych materiałach,
których produkcja nie szkodzi środowisku.
Na przykład, taki gigantyczny rynek masowy, jak H & M, wydał kilka eko-kolekcji - Conscious i
Conscious Exclusive. Do szycia rzeczy z tych eko-wkładek, projektanci używali bawełny
organicznej, eukaliptusa z recyklingu (tkaniny Tencel), na ozdoby — szkło z recyklingu.
Zasadniczo, H & M stara się być marką etyczną, promować ważne społecznie projekty i wspierać
inicjatywę odpowiedzialnej konsumpcji.
Również Hiszpańscy projektanci uruchomili projekt Vesica Piscis w celu produkcji obuwia
wykonanego z materiałów organicznych. Przedstawiciele startupów tworzą modne buty, nie
szkodząc środowisku.
Co więcej, okazuje się, że skórę można wykonać z liści ananasa. Materiał ten nosi nazwę
Pinatex, a opracował się Carmenem Hijos około 7 lat.
Kolejną, najzdolniejszą projektantką, która tworzy piękne, bezpieczne i ekologiczne kolekcje jest
Stella McCartney. Współpracowała ona z Adidasem, dla którego opracowała kilka linii
ekologicznej odzieży sportowej. Projektantka zbudowała udany biznes w odniesieniu do
środowiska i świata zwierząt, również nigdy nie korzystała z futra i skóry.
Natomiast, marka odzieży sportowej i obuwia Nike używa również ekoskóry do niektórych linii
odzieży. Firma wyróżniła się również budowaniem sklepu koncepcyjnego w Szanghaju z
materiałów i odpadów pochodzących z recyklingu.
Bycie eko – wbrew popularnemu poglądowi – nie oznacza dziś noszenia, tylko naturalnych
tkanin, bawełny czy lnu. To przede wszystkim kwestia świadomej decyzji, których marek
ubrania kupować, a którym powiedzieć stanowcze: «Nie!». Najważniejsze, by zdawać sobie
sprawę z tego, jaki wpływ na środowisko mają nasze zakupy.

Eko moda- trend dla nie obojętnych komentarze opinie

Dodajesz jako: |


Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez imokotow.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

MPG Media Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawa 02-761, Cypryjska 2G

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"