:-( Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?

FIKI (MIKI?), czyli Jeff’s sprawdza preferencje kulinarne orków z Mordoru… Tani goście!

03/12/2018 15:48
FIKI (MIKI?), czyli Jeff’s sprawdza preferencje kulinarne orków z Mordoru… Tani goście!

Sprawa jest poważna: zostało przeprowadzone badanie preferencji kulinarnych klienta FIKI – restauracji Jeff’s w Galerii Mokotów. Ankietę wypełniali fani profilu „Mordor na Domaniewskiej”, czyli również my – kibice tego znakomitego facebookowego pomysłu. I co?

Podoba nam się każde profesjonalne podejście do biznesu, jak na Mordor przystało. Przecież dla FIKA w tym centrum (strasznym!) biurowym jest ok. 100 tys. potencjalnych klientów. Więc powinno się wiedzieć, żeby zarobić.

Jak piszą organizatorzy na stronie www.horecatrends.pl, badanie objęło 815 osób, w okresie od 16 października do 8 listopada 2018 r. W ankiecie wzięły udział w większości kobiety (67%), co odzwierciedla również profil odbiorcy strony „Mordor na Domaniewskiej”, gdzie 56% fanów to właśnie płeć żeńska. Anonimowa ankieta online zawierała 10 pytań dotyczących ogólnych zwyczajów lunchowych, w tym czasu poświęconego na przerwę obiadową w pracy, miejsca spożywania posiłków, ulubionego dania oraz budżetu, który pracownicy Mordoru są skłonni przeznaczyć na lunch.

Z badania wynika, że - mimo ogólnego założenia, że większość z nas ma choć jedną dłuższą przerwę w trakcie dnia pracy - ponad połowa ankietowanych (52%) z Mordoru odpowiedziała, że nie mają określonego czasu na lunch. Tylko 42% ankietowanych ma z góry znane ramy czasowe na posiłek.

Na podstawie odpowiedzi w ankiecie, dowiadujemy się również, że ponad połowa pracowników w Mordorze korzysta z ofert restauracji, barów i sklepów. Aż 55% ankietowanych odpowiedziało, że kupuje jedzenie w ciągu dnia, natomiast 44% respondentów opowiedziało się za formą przynoszenia jedzenia z domu jako formę oszczędności czasu, pieniędzy i kontroli nad tym, co spożywają.

Odpowiedzi dotyczące miejsca wybieranego na posiłek lunchowy pokazują, że prawie połowa ankietowanych (49%) najczęściej je lunch w przeznaczonych do tego miejscach w biurach np. kuchni pracowniczej czy kantynie. 31% osób zadeklarowało, że wychodzi z biura, by zjeść lunch, co jest wartościową informacją dla restauracji i barów w okolicy. Do spożywania posiłku przy biurku przyznało się 20% badanych. Ankietowani podawali również, że podczas lunchu najchętniej jedzą makaron (12%), sałatkę (10%) i kanapkę (9%).

Kolejnym z poruszonych w badaniu zagadnień był aspekt finansowy. Spośród osób deklarujących zakup lub zamówienie dań obiadowych w ciągu dnia, zdecydowana większość (57%) wydaje między 11 a 20 zł na jeden posiłek. Powyżej tej kwoty, od 21 zł wzwyż wydaje 25% ankietowanych. 5% spośród badanych określa swój dzienny budżet na lunch w okolicach 10 zł.

Cena, czas podania dań i dostępne menu to czynniki, które badano pod kątem znaczenia przy wyborze restauracji w rejonie Mordoru. Spośród tych 3 czynników, badani najczęściej wybierali czas, rozumiany jako dojazd i czas pobytu w restauracji. Pracownicy korporacji nie zawsze mają do dyspozycji pełną godzinę i lokalizacja oraz prędkość obsługi odgrywa kluczową rolę przy wyborze miejsca lunchowego. Cena i rodzaj menu mają mniejsze znaczenie.

Więcej:

www.horecatrends.pl

Fot. j.w.

 

 

fiki - komentarze opinie

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie

Kalendarz

Najbliższe imprezy
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez imokotow.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

MPG Media Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawa 02-761, Cypryjska 2G

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"