Reklama

Kampania “Get a fruit” w Polsce „Road Show” i promocja świeżych owoców

Stowarzyszenie Spółdzielni Rolniczych i Producentów Owoców z Grecji (ASIAC) przy współpracy ze Stowarzyszeniem Producentów Owoców z Rumunii (FRUCTPROD) ruszyło z projektem „Get a fruit” na rynku niemieckim, polskim, czeskim i chorwackim, by promować spożywanie świeżych owoców i dobre nawyki żywieniowe.

Częścią kampanii, wspieranej przez Unię Europejską, jest rozdawanie owoców i organizacja teatrzyków dla dzieci, w której będą występować młodzi aktorzy z Warszawy. Hasło kampanii, „To jest lekkie, to jest smaczne, to jest europejskie!” ma na celu podkreślenie korzyści płynących z włączenia świeżych owoców do codziennej diety, a także bezpieczeństwa spożywania świeżych owoców z Europy, zgodnego ze zintegrowanym podejściem Unii Europejskiej.
Kampania promocyjna objęła brzoskwinie i nektarynki z Grecji i Rumunii.
„Road Show” wraz rozdawaniem darmowych paczek z owocami (brzoskwinie i nektarynki),
odbędzie się w Domu Kultury KADR (Wincentego Rzymowskiego 32), 31 lipca, w godzinach 10-16.

Zapraszamy! Przyjdź i odbierz swoją owocową paczkę.

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo iMokotow.pl




Reklama
Wróć do