
My, Polacy, nie lubimy odkładać niczego na później. Wolimy wykonać nasze obowiązki od razu i cieszyć się zasłużonymi sukcesami. Nie inaczej jest z rozwojem firmy – na początku ciężko pracujemy i robimy wszystko, żeby wybić się ponad konkurencję, a potem liczyć zyski. Dlaczego więc odsuwamy w czasie pozycjonowanie strony firmowej? Przeczytaj poniższy tekst i przekonaj się, że wysoka widoczność w wyszukiwarce działa na Twoją korzyść od samego początku.
Prześcignij konkurencję i zacznij pracę nad stroną jako pierwszy
Internet jest dziś głównym kanałem dystrybucji reklamy i miejscem docierania do potencjalnych Klientów. Nic zatem dziwnego, że przedsiębiorcy dokładają wszelkich starań, by jak najlepiej wypaść właśnie w sieci. Aby trwale zapisać się w pamięci odbiorców, trzeba znaleźć się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania – a temu służy pozycjonowanie. Warto zacząć je wcześnie, gdyż, jak wiadomo, konkurencja nie śpi. Strona, która się nie pozycjonuje, może zanotować znaczny spadek w rankingu Google. Na dodatek większość użytkowników internetu nie zagląda na drugą i trzecią stronę wyników wyszukiwania, nietrudno się więc domyślić, że witryny znajdujące się tam nie notują oszałamiających wyników sprzedażowych. Każdy dzień opóźnienia powoduje, że na Twoją stronę trafia mniej osób. Możesz odwrócić tę tendencję, podejmując się pozycjonowania firmowej witryny. Pamiętaj, że prawidłowa optymalizacja techniczna i pozycjonowanie strony są procesem długotrwałym, dlatego na uzyskanie widoczności trzeba trochę poczekać.
W celu lepszego zrozumienia usługi należy już na wstępie wyjaśnić, co kryje się pod pojęciami pozycjonowanie stron internetowych i SEO – Search Engine Optimization. Pozycjonowanie można zdefiniować, jako szeroki zakres działań, który ma na celu wypromowanie witryny internetowej w organicznych, naturalnych wynikach wyszukiwania pod konkretnymi frazami kluczowymi. A to oznacza, że pozycjonowanie stron www ma za zadanie sprawić, by dana witryna wyświetlała się, gdy ktokolwiek wpisze w Google dane słowa kluczowe. Każda osoba rozważająca pozycjonowanie powinna wiedzieć, że ok. 90% internautów nigdy nie zagląda na drugą stronę wyników wyszukiwania. To oznacza, że powodzenie biznesu uzależnione jest od uplasowania się w czołowych pozycjach organicznych wyników. Tylko zdeklasowanie rywali daje pewność, że ruch w witrynie znacząco wzrośnie, a to przełoży się finalnie na sprzedaż towarów lub usług.
źródło: https://afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/
Jak zatem widać, pozycjonowanie strony firmowej opłaca się rozpocząć jak najszybciej, gdyż w ten sposób możesz dotrzeć do większej liczby Klientów. Jeśli zatrudnisz do tej pracy wykwalifikowanych specjalistów, którzy odpowiednio przeprowadzą optymalizację witryny i zadbają o jej pozycję w wynikach wyszukiwania, możesz spodziewać się długotrwałych efektów. Jednym z nich będzie zwiększona sprzedaż produktów i usług, budowanie zaufania odbiorców oraz dużo większa rozpoznawalność marki: a przecież właśnie do tego dążysz.
Pozycjonowanie strony firmowej dobrze jest zacząć już teraz
Kiedy najlepiej rozpocząć prace mające na celu optymalizację i pozycjonowanie Twojej witryny firmowej? Dobrym momentem będzie... jej tworzenie. Na tym etapie można bowiem wybrać idealny, czyli przejrzysty i intuicyjny szablon strony. Inny będzie wymagany dla serwisu informacyjnego, odmienny dla bloga, strony branżowej albo sklepu internetowego. Pozycja strony w rankingu jest uwarunkowana także kwestiami technicznymi, jakich na pierwszy rzut oka nie widać. Musi być ona czytelna zarówno dla użytkownika, jak i robotów Google. W tym celu na istniejących już witrynach przeprowadza się audyt SEO – dla dopiero budowanej strony wszystko można stworzyć od zera. To daje przewagę nad konkurencją, która musiała poprawiać swoje serwisy. Opłaca się zatem zadbać, aby witryna była responsywna, czyli dostosowywała się do rozmiarów i wymagań różnorodnych urządzeń: stacjonarnych i mobilnych. Dzięki temu użytkownik wchodzący na Twoją stronę nie natknie się na „obcięty” tekst czy niewidoczne menu. Zwróć także uwagę na zawartość swojej witryny firmowej. Istotne są wszystkie elementy, a zwłaszcza treści. Teksty powinny być skrupulatnie przygotowane, zbudowane według zasad SEO, a także merytoryczne i ciekawe dla użytkownika. Nie jest to proste zadanie, dlatego właściciele firm często przekazują je specjalistom od content marketingu pracującym w sprawdzonych agencjach. Unikaj treści naszpikowanych słowami kluczowymi, gdyż nie tylko wyglądają nienaturalnie, ale mogą również być podstawą do nałożenia kary przez Google.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie