
Sklep Maxi Zoo w warszawskim centrum handlowym Sadyba Best Mall przy ulicy Powsińskiej 31 był jednym z pierwszych w Polsce. Właśnie zyskał innowacyjne, zupełnie nowe oblicze i po raz pierwszy w historii organizacji został zaopatrzony w Meat Corner.
Już od 12 czerwca klienci sklepu mogą cieszyć się nowym formatem 3.0. Sklep jest czynny od poniedziałku do soboty w godzinach 09:00 – 21:00, natomiast w niedziele handlowe od godziny 10 do 20.
To również pierwsza lokalizacja, w której powstanie Meat Corner - wyjątkowa przestrzeń dedykowana opiekunom psów. Będzie można w niej znaleźć szeroki wybór mięsnych gryzaków i przysmaków, gotowe mieszanki BARF oraz mrożone, surowe mięso do samodzielnego układania diety pupila. To przełomowe wydarzenie w historii sieci, która nie wyklucza kontynowania koncepcji Meat Corner w kolejnych lokalizacjach.
Firma znana jest z dynamicznego rozwoju, a format 3.0 ma za zadanie zwiększyć komfort kupujących. W 2022 roku sieć uruchomiła również własną aplikację dla Klientów. Osoby, które zdecydują się na jej instalację mogą aktywować stały rabat Friends w wysokości 5% na każde zakupy, który może łączyć się z innymi promocjami oferowanymi przez sieć*. Dzięki aplikacji klienci Maxi Zoo zyskują dodatkowo specjalne kupony rabatowe na wybrane produkty, możliwość zakupu online z poziomu smartfona, wyszukania najbliższego sklepu stacjonarnego, najnowsze oferty promocyjne czy ciekawe artykuły o tematyce związanej ze zwierzętami.
Sieć Maxi Zoo Polska zaprasza opiekunów oraz ich pupili do odwiedzania sklepu znajdującego się w CH Sadyba Best Mall przy ul. Powsińskiej 31 w Warszawie.
*Rabat Friends w wysokości 5% skierowany jest do posiadaczy aplikacji i konta Klienta Maxi Zoo. Nie obejmuje toreb na zakupy, bonów, kart podarunkowych oraz kosztów wysyłki. Może łączyć się z niektórymi innymi akcjami rabatowymi czy promocjami, z wyłączeniem indywidualnych rabatów, jak np. kupony, bony, promocje z okazji otwarcia sklepu. Kwota Rabatu nie podlega wypłacie w gotówce ani uwzględnieniu po zakupie. Więcej informacji na Maxizoo.pl/Friends i u pracowników sklepu.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Nie podzielam zachwytów nad nowym obliczem sklepu. Uważam, że towar jest żle ułożony, jakby brakowało profesjonalnego merchandisera. Podczas zakupów widziałam wielu zdezorientowanych klientów. Od lat kupuję w tym sklepie karmę dla kota i psa.. Na dolnych połkach tuż nad podłogą) powinny być umieszczone artykuły w dużych opakowaniach i sporej wadze a nie pojedyncze puszeczki karmy, po które trzeba się schylać do ziemi, nie mówiąc o możliwości odczytania składu karmy i ceny. Tak jest w przypadku np. karmy firmy Animonda ale i innych takze. Nie będę robić już zakupów w Maxi Zoo Best Mall.