
Każda firma nieustannie poszukuje nowych klientów i rynków zbytu dla swoich towarów oraz usług. Niezależnie czy działa na rynku lokalnym, krajowym, czy międzynarodowym, jednym z najważniejszych elementów biznesowej układanki jest kwestia dotarcia do jak największej liczby potencjalnych klientów. Sposobów, czy kanałów to umożliwiających jest bardzo wiele. Jak jednak wybrać ten, który będzie najbardziej korzystny, opłacalny i gwarantujący wymierne efekty?
Odpowiedź jest bardzo prosta - Internet. W dobie gdy medium to stało się nierozerwalnym elementem naszego życia, to jednocześnie dało nieograniczone wręcz możliwości dotarcia do ogromnej ilości użytkowników, którzy de facto często sami sygnalizują swoje potrzeby i preferencje. Wystarczy im więc wyjść naprzeciw oraz podać odpowiednie rozwiązanie, które będzie dla nich ciekawe, zachęcające i unikalne.
No dobrze, ale w jaki sposób mam dotrzeć do tych wszystkich użytkowników, którzy mogą zostać moimi klientami - mógłby się ktoś zapytać. Odpowiedzią jest reklama internetowa, najszybciej rozwijająca się i rosnąca gałąź z całego rynku reklamy. Rok do roku nakłady na promocję online dynamicznie rosną, co jasno pokazuje, jak ważnym medium dla reklamodawców stał się Internet. Zdaniem IAB reklama internetowa na przełomie 2018/2019 roku zepchnie reklamę telewizyjną z pozycji lidera (w przypadku gdy dynamika nie zacznie odwracać się na korzyść TV), wyprzedzając ją pod względem przeznaczanych nakładów.
Reklamować i promować się w Internecie można na wiele sposobów. Na pewno jednym z najbardziej efektywnych, a jednocześnie relatywnie tanich (w porównaniu do innych form reklamy) jest pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarce Google, z której w Polsce korzysta 93,34% internautów. Z tego też względu każdej firmie powinno zależeć na jak największej widoczności w Internecie, co w konsekwencji zacznie przekładać się na coraz większą ilość klientów.
Czy pozycjonowanie stron to forma promocji dla każdego? Zdecydowanie tak - mała, średnia, czy duża firma lub korporacja w równym stopniu może skorzystać z zalet tej formy reklamy internetowej. Widoczność w wyszukiwarce Google na wysokich pozycjach po prostu gwarantuje, że naszą stronę będzie odwiedzać o wiele więcej użytkowników niż w przypadku gdy będzie ona zupełnie niewidoczna.
Z przeprowadzonych badań wynika, że wyniki z pierwszej strony wyszukiwarki Google generują ponad 90% ruchu na witryny internetowe. Na kolejne strony przechodzi już znikoma liczba użytkowników. Dlatego bardzo ważne jest żeby nasza strona był widoczna jak najwyżej w naturalnych wynikach wyszukiwania na jak największą ilość fraz kluczowych, które użytkownicy wpisują poszukując konkretnych usług i produktów. Pozycjonując naszą stronę internetową wychodzimy więc naprzeciw oczekiwaniom użytkowników, dając im dokładnie to czego szukają.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Proces pozycjonowania wymaga w dużej mierze wysokiej jakości contentu, a taki można zapewnić sobie jedynie z pomocą wykwalifikowanego copywritera, który napisze dla nas stosowne teksty branżowe i opatrzy je stosowną stylistyką. Ciekawie opisali to w tym artykule http://biznes-go.pl/artixen-net-o-roli-copywritingu-w-procesie-pozycjonowania/
mi pomogła dopiero współpraca z http://www.agencja.calisia.pl/ samemu można jeszcze dużo zepsuć