:-( Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?

Prowadzisz biznes? Mamy złą i dobrą wiadomość

24/03/2016 14:45
Literatura, Prowadzisz biznes złą dobrą wiadomość - zdjęcie, fotografia

Gdyby spytać dziś sprzedawców, na czym polega ich praca, większo ść odpowie, że na przekonaniu klientów o wyższości ich oferty nad ofertą konkurencji. Jeszcze niedawno byłaby to całkiem rozsądna odpowiedź… Ale dziś klienci mają niemalże nieograniczony wybór dobrych rozwiązań.

Jeśli prowadzisz biznes lub zajmujesz się sprzedażą, mamy złą wiadomość: przewagę własnego produktu coraz trudniej udowodnić. Jest jednak i dobra: możesz to wykorzystać!

Klienci korzystają z internetu, a zwłaszcza z serwisów społecznościowych, i przestali już opierać się na rozmowie sprzedażowej, aby zapoznać się z dostępnymi opcjami. Podstawą wyróżnienia się nie są już produkty, ale fachowa wiedza. To sam sprzedawca stał się czynnikiem wyróżniającym.

Harvard Business Review Polska” poleca nowość wydawniczą: książkę Lindy Richardson Sztuka prowadzenia rozmów sprzedażowych. To maksymalnie praktyczny przewodnik, który umożliwi odniesienie sukcesu w nowych realiach sprzedaży. Opisuje 5 skutecznych strategii umożliwiających przejście od rozmowy o produkcie do rozmowy o wynikach biznesowych.

Linda Richardson to laureatka wielu nagród za wkład w rozwój metod zarządzania sprzedawcami i poprawy ich wyników. Magazyn „Training Industry” uznał ją za jednego z 20 najbardziej wpływowych specjalistów w dziedzinie szkoleń. W 2012 roku otrzymała nagrodę Top Sales And Marketing Award jako branżowy lider opinii.

Książka dostępna w sklepie biznesowym HBRP.


Ta książka to więcej niż pozycja, którą trzeba przeczytać lub mieć.
To podręcznik, według którego NALEŻY DZIAŁAĆ.
Marc Ramos, Global Learning, People & Talent Development w Google
 

Artykuł sponsorowany
 

Prowadzisz biznes? Mamy złą i dobrą wiadomość komentarze opinie

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez imokotow.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

MPG Media Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawa 02-761, Cypryjska 2G

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"