Reklama

Po czym poznać najlepszego menedżera?

Jest wiele atrybutów, które wyróżniają dobrego menedżera: nowoczesny laptop, eleganckie pióro, modny telefon... To, czym otacza się na co dzień, często decyduje o jego profesjonalizmie i pozytywnie wpływa na jego wizerunek.

Wystartowała kampania wizerunkowa magazynu „Harvard Business Review Polska”. Zgodnie z ideą kampanii prezentowany jest on nie tylko jako atrybut najlepszego menedżera, ale przede wszystkim jako źródło wiedzy na najwyższym, światowym poziomie, którą przełożyć można bezpośrednio na praktykę biznesową polskich firm. Magazyn zawiera wyselekcjonowane teksty autorstwa światowych ekspertów i autorytetów, ułatwiające menedżerom zarządzanie sobą i innymi.

Magazyn i skupione wokół niego środowisko niezwykłych ludzi - międzynarodowej sławy autorów, prelegentów konferencyjnych, znakomitych trenerów, liderów i ekspertów – to wspólny mianownik moich pasji. Na jego łamach znajduję nie tylko pasjonujące studia przypadków, ale i narzędzia, dzięki którym inspiracja przekształca się w praktykęprzekonuje Paweł Motyl, współtwórca i dyrektor Leadership Lab.

Kampania połączona jest w wprowadzeniem nowej oferty prenumeraty. W każdym z trzech nowych pakietów magazyn dostępny jest w formie online oraz zawiera 30% rabat na szkolenie i konferencje organizowane przez redakcję oraz wydawcę magazynu (ICAN Institute).

Więcej informacji na temat kampanii znaleźć można na stronie czytamharvard.pl.

 

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo iMokotow.pl




Reklama
Wróć do