Reklama

FIKI (MIKI?), czyli Jeff’s sprawdza preferencje kulinarne orków z Mordoru… Tani goście!

Sprawa jest poważna: zostało przeprowadzone badanie preferencji kulinarnych klienta FIKI – restauracji Jeff’s w Galerii Mokotów. Ankietę wypełniali fani profilu „Mordor na Domaniewskiej”, czyli również my – kibice tego znakomitego facebookowego pomysłu. I co?

Podoba nam się każde profesjonalne podejście do biznesu, jak na Mordor przystało. Przecież dla FIKA w tym centrum (strasznym!) biurowym jest ok. 100 tys. potencjalnych klientów. Więc powinno się wiedzieć, żeby zarobić.

Jak piszą organizatorzy na stronie www.horecatrends.pl, badanie objęło 815 osób, w okresie od 16 października do 8 listopada 2018 r. W ankiecie wzięły udział w większości kobiety (67%), co odzwierciedla również profil odbiorcy strony „Mordor na Domaniewskiej”, gdzie 56% fanów to właśnie płeć żeńska. Anonimowa ankieta online zawierała 10 pytań dotyczących ogólnych zwyczajów lunchowych, w tym czasu poświęconego na przerwę obiadową w pracy, miejsca spożywania posiłków, ulubionego dania oraz budżetu, który pracownicy Mordoru są skłonni przeznaczyć na lunch.

Z badania wynika, że - mimo ogólnego założenia, że większość z nas ma choć jedną dłuższą przerwę w trakcie dnia pracy - ponad połowa ankietowanych (52%) z Mordoru odpowiedziała, że nie mają określonego czasu na lunch. Tylko 42% ankietowanych ma z góry znane ramy czasowe na posiłek.

Na podstawie odpowiedzi w ankiecie, dowiadujemy się również, że ponad połowa pracowników w Mordorze korzysta z ofert restauracji, barów i sklepów. Aż 55% ankietowanych odpowiedziało, że kupuje jedzenie w ciągu dnia, natomiast 44% respondentów opowiedziało się za formą przynoszenia jedzenia z domu jako formę oszczędności czasu, pieniędzy i kontroli nad tym, co spożywają.

Odpowiedzi dotyczące miejsca wybieranego na posiłek lunchowy pokazują, że prawie połowa ankietowanych (49%) najczęściej je lunch w przeznaczonych do tego miejscach w biurach np. kuchni pracowniczej czy kantynie. 31% osób zadeklarowało, że wychodzi z biura, by zjeść lunch, co jest wartościową informacją dla restauracji i barów w okolicy. Do spożywania posiłku przy biurku przyznało się 20% badanych. Ankietowani podawali również, że podczas lunchu najchętniej jedzą makaron (12%), sałatkę (10%) i kanapkę (9%).

Kolejnym z poruszonych w badaniu zagadnień był aspekt finansowy. Spośród osób deklarujących zakup lub zamówienie dań obiadowych w ciągu dnia, zdecydowana większość (57%) wydaje między 11 a 20 zł na jeden posiłek. Powyżej tej kwoty, od 21 zł wzwyż wydaje 25% ankietowanych. 5% spośród badanych określa swój dzienny budżet na lunch w okolicach 10 zł.

Cena, czas podania dań i dostępne menu to czynniki, które badano pod kątem znaczenia przy wyborze restauracji w rejonie Mordoru. Spośród tych 3 czynników, badani najczęściej wybierali czas, rozumiany jako dojazd i czas pobytu w restauracji. Pracownicy korporacji nie zawsze mają do dyspozycji pełną godzinę i lokalizacja oraz prędkość obsługi odgrywa kluczową rolę przy wyborze miejsca lunchowego. Cena i rodzaj menu mają mniejsze znaczenie.

Więcej:

www.horecatrends.pl

Fot. j.w.

 

 

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo iMokotow.pl




Reklama
Wróć do