Reklama

Wołoska stoi Hyundaiem, bo Hyundai się dobrze sprzedaje

Dlaczego na ul. Wołoskiej w Warszawie spotkać można częściej Hyundaia niż na jakiejkolwiek innej stołecznej ulicy? Odpowiedź jest prosta: tu się mieści salon sprzedaży, z którego wyjeżdżają klienci na jazdy próbne, a potem już własnym samochodem na dłużej.

Hyundai w Polsce jest już od 23 lat. Zaczynał skromnie od jednego modelu Hyundaia Pony, potem weszła bardziej ekskluzywna Elantra, a dziś… Hyundai zaprasza do odwiedzenia swojego salonu przy ul. Wołoskiej 22, gdzie można zapoznać się ze szczegółami atrakcyjnej oferty jesiennej. Jej zakresem zostały objęte modele: i10, i20, i20 Active, ix20, i30 (w wersji hatchback i wagon), i40, Elantra, Tucson, Santa Fe.

Co proponuje Wołoska?

W ramach specjalnej promocji Klient może otrzymać upust gotówkowy, bonus za odkup auta używanego, a także skorzystać z wybranej formy finansowania w Hyundai Finance: Kredyt 50/50, Kredyt 3x33 lub Hyundai Non-Stop Auto. Wszystkie formy promocji łączą się ze sobą.    

Dla modelu i30 przygotowano wersję specjalną Run, wzbogaconą dodatkowo o 15-calowe obręcze aluminiowe, tylne czujniki parkowania, skórzaną kierownicę oraz klimatyzację automatyczną w atrakcyjnej cenie.

Hyundai Tucson – popularny SUV, będący najlepiej sprzedającym się modelem w gamie Hyundaia, dostępny jest z upustem nawet do 9 000 PLN (w zależności od wersji silnikowej). Natomiast upust na większy model -  Santa Fe, może wynieść nawet 20 000 PLN (w zależności od wersji wyposażeniowej). Klient ma także możliwość skorzystania z leasingu promocyjnego z miesięczną ratą 499 PLN dla modelu Tucson i 999 PLN dla Santa Fe.     

Hyundai IONIQ – samochód dostępny z trzema różnymi napędami do wyboru (hybrydowym, elektrycznym i hybrydowym typu plug-in) oferowany jest również w programie Hyundai Abonament (13-miesięczna umowa z możliwością wymiany auta i dodatkowymi korzyściami) oraz Hyundai Fleet Lease (oferta wynajmu długoterminowego dla firm).

A co mówi politolog?

Andrzej Kopański, politolog, który mieszka przy Wołoskiej, o Hyundaiu ma taki pogląd: - Ja myślę, że ta marka samochodów zrobiła dla popularyzacji Korei Południowej w Polsce zdecydowanie więcej niż jakiekolwiek działania ambasady koreańskiej czy innych ośrodków propagandowych tego kraju. Kiedyś przeprowadziłem krótkie badania na temat „z czym kojarzysz markę samochodu”? Hyundai był najbardziej rozpoznawalny, jeśli chodzi o kraj pochodzenia i cechy wytwórczo-obywatelskie, jakby rzec można. Respondenci, właściciele Hyundaia, mówili o solidności, niezawodności, dobrej jakości, a także… o znakomitej obsłudze. I to już się przenosiło zupełnie bezwiednie na stronę polską, która ten samochód u nas sprzedaje i serwisuje. I coś w tym jest. Mieszkam przy Wołoskiej, mam Hyundaia z Wołoskiej, obserwowałem, jak tu się pracuje. Genius loci, koreański – rzecz jasna – musi opiekować się tym miejscem. Bo to, że samochody Hyundaia są niezawodne to jedno, ale że my pracujemy przy nich jakby według lepszych standardów – to drugie. (chz)

 

 

 

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo iMokotow.pl




Reklama
Wróć do