
Gdyby spytać dziś sprzedawców, na czym polega ich praca, większo ść odpowie, że na przekonaniu klientów o wyższości ich oferty nad ofertą konkurencji. Jeszcze niedawno byłaby to całkiem rozsądna odpowiedź… Ale dziś klienci mają niemalże nieograniczony wybór dobrych rozwiązań.
Jeśli prowadzisz biznes lub zajmujesz się sprzedażą, mamy złą wiadomość: przewagę własnego produktu coraz trudniej udowodnić. Jest jednak i dobra: możesz to wykorzystać!
Klienci korzystają z internetu, a zwłaszcza z serwisów społecznościowych, i przestali już opierać się na rozmowie sprzedażowej, aby zapoznać się z dostępnymi opcjami. Podstawą wyróżnienia się nie są już produkty, ale fachowa wiedza. To sam sprzedawca stał się czynnikiem wyróżniającym.
„Harvard Business Review Polska” poleca nowość wydawniczą: książkę Lindy Richardson Sztuka prowadzenia rozmów sprzedażowych. To maksymalnie praktyczny przewodnik, który umożliwi odniesienie sukcesu w nowych realiach sprzedaży. Opisuje 5 skutecznych strategii umożliwiających przejście od rozmowy o produkcie do rozmowy o wynikach biznesowych.
Linda Richardson to laureatka wielu nagród za wkład w rozwój metod zarządzania sprzedawcami i poprawy ich wyników. Magazyn „Training Industry” uznał ją za jednego z 20 najbardziej wpływowych specjalistów w dziedzinie szkoleń. W 2012 roku otrzymała nagrodę Top Sales And Marketing Award jako branżowy lider opinii.
Książka dostępna w sklepie biznesowym HBRP.
Ta książka to więcej niż pozycja, którą trzeba przeczytać lub mieć.
To podręcznik, według którego NALEŻY DZIAŁAĆ.
Marc Ramos, Global Learning, People & Talent Development w Google
Artykuł sponsorowany
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie